5 Ekim 2013 Cumartesi

Can oğlum 3 yaşında...


  Can oğlum 3 yaşında oldu,geçen ay kutladık 3.yaşını.1 yaş kadar olmasa da 3 yaş da önemli bir dönüm noktası oldu Canom da.Doğumgününde çok huysuzdu sebebi ertesi gün çıktı hastalandı ki hala öksürüyor,burnu akıyor ve sesi gidik.Benim oğlum büyüdü,hamileliğimden beri beklediğim noktadayım.Onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam yazıcam ama beni okuyanlar zaten anne anlıycaklar:)

  Biz menümüzden şekeri çok uzak tutmaya çalıştık ama tabi olduğu kadar,pastamızvardı mesela ama pastayı da yesin çocuklar mükemmeldi hatta okuldaki doğumgününe beyaz fırın organik istedim ıyyyyyy asıl pastasının yanından geçemezdi:)


  Süslü korsan muzlarımız vardı çocuklar pek sevdi normalde beslenme çantalarından çıksa da çok sevinirler bence ihtiyacınız olan sadece 1 kalem ve 1 muz:),ninja elmalarımız vardı onları da pek sevdiler.


  Gelip bizi mutlu eden arkadaşlarımız iyi ki geldiniz çok teşekkür ederiz tekrar sizi çok seviyoruz.(her ne kadar Can bir daha doğumgünü istemese de ben sufi,teyzesi Bedo ilgilendi diye ama olsun 1 ayda unuttu işte)

  Önemli bilgi:3yaş doğumgününde çocuklar palyaçodan korkuyor,önce makyajını sildirdik,sonra saçını çıkarttık,üstünü değiştirdik yine de korktular öyle söyliyeyim:))

   Her şey çok güzeldi çünkü her şeyi dreamkiddoh yaptı,çok çok çok teşekkür ederim.