1 Ağustos 2013 Perşembe

Tatil dönüşü

  Çok çalışkan bir blogger olarak ben aylar sonra yine bir şeyler yazmak istedim.


   Canım oğlum,annem,ablam,sonra kocamla 1 ay tatil yaptık biz,1 koca ay,geçer mi 1 ay geçmez yani,geçti valla,geçti bitti,püffff,yok,bitti gitti.
Döndük gerçek hayata,oğlan da enerji patlaması,sürekli annneeeeee,anneeeee,3 günde mahalledeki yuvaya yollamaya karar verdirtti bana,eylüle kadar gitsin günde 2-3 saat,takılsın orada,oyun oynasın,hem okul ortamına alışır:)



Çeşmeyle ilgili annelere yarıycak bilgiler yazıcam ama belki işine yarar birilerinin.
Bir de dün cantrikotla palladiuma gittik(can avm de rezillik çıkaran bir tip toplam 10-15 kere gitmiştir zaten)çok güzeldi,hemen sırrını vereyim efenimm,önce bir restorana gittik ve galiba ismi,makarna istedik cana(düşünün tatil modundan nasıl çıkamadığımı yemek bile yapmamışım)garson çocuğa ipad veriyim mi dedi,ben ağzımı açıp bakakaldım,anlıyamadım,nasıl yanımda değil onun saati var o arada filan diyordum,garson yok bizde var dedi yan masadaki çocukları gösterdi hepsinde ipad,ben teşekkür ettim,boya kitabı istedim.Can boyaya başladı,yemeğini yedi,bizim yemekler geldi,can arızaya bağladı tabi akabinde haklı olarak işi bitti çünkü,ben yastıklar filan falan oyalamaya çalışırken etrafa baktım,deli miyim lan ben dedim,ben insan değil miyim,bizden einstein mı çıkıcak eni sonu belli yani,çağırdım ver arkadaşım dedim,sonra süt liman.



   Çıktık oradan mutlulukla,yıllardır avm ye indirime hasretim tabi,cana bebek arabası aldım girişten,verdim eline telefonu,alışveriş yaptım(3 mağazaya baktım koşar adım)valla gayet iyiydi,gayet de iyi geldi.


   Kesinlikle tavsiye etmiyorum,vicdan azabı da var,ama bana iyi geldi yani:)