17 Ağustos 2013 Cumartesi

Çocukla nerelere gitmeli?

   Biz Can'la gezmeyiz pek bilen bilir,yani beni çok zorluyor boşuna geriliyoruz,rahat bir insan değilim,normalde cana müdahale etmem ama bir yerlerde etmek zorunda kalıyorum hem o hem ben geriliyoruz boşuna.O yüzden çok şey beklemeyin uyarıyım.
     
    Bence çocuğunuzla gideceğiniz en iyi yer park.Can doğduğunda gözbebeğimiz dr umuz bize he gün yarım saat de olsa parka gidecek demişti,20 günlükken başladık,kar kış demedik,gerçekten de neredeyse her gün gitti.Ben 2 yaşında sıkıldım sonra Nihat götürmeye devam etti.Mesela artık sıkıldığını hissediyorum.Hatta şöyle de bir bilmişlik yapayım bence çocuk için en gitmesi gerekli yer park diğer hepsi annelerin gezmek için uydurduğu yerler.



   Parktan sonra çocuklu anneannesine gidilir,çocuk bahçeye salınır,ayaklar uzatılır,eğlence başlar.Tabi biraz kabak tadı verebilir onlara da ama napalım,mecbuuur.


    Dedim ya biz Can'ı çok gezdirmedik öyle,Polenezköy Country Club bu alttaki yer hayvanların ortalıkta dolaştığı bir park diyordu ondan gittik ama anladık ki hayvanat bahçesi hayvanat bahçesidir,tövbe ettik,günah hayvanlara dedik,geldik.





   Top havuzu olan yerler gidilesi,Can bayılıyor çünkü,hatta evin burada vardı her gün gidiyorduk cafeye,kapandılar,şans işte.




Burası da Canın bir diğer favorisi


  Bir diğeri de akvaryum,aynen hayvanat bahçesi mantığı ama can bayılıyor…Gittik 2 kere yine can atıyor gitmeye,Meraklı Minik'in son sayısı mesela deni altıyla ilgiliydi bayıldı bayıldı linki burada

   Aklıma bu kadar geldi şimdilik ama geldikçe ekliycem