2 Ağustos 2013 Cuma

Çocukla Çeşme Tatili-çeşme notları

  Belki işinize yarar diye bazı bilgiler paylaşacağım sizinle;


  İlk ve en önemli bilgi eğer niyetiniz tatil yapmaksa çocuğunuzu anneannesine,babannesine,bakıcı ablasına olmadı babasına teslim edip gidin,maddeler bitti,iyi tatiller.
        paparazzi uyku bölümü

  Okumaya devam ediyorsanız,ilk madde uygulanabilir değil sizin için demek,olsun olsun napalım yapılıyor yine bir şeyler ya,bir de mesela 3 yaş deniz tatili 2 yaş deniz tatilinde daha eğlenceli.

   Çeşme'ye gitmeye karar verdiniz ne güzel bir karar,gerçekten çok güzel bir yer tamam ama,o çocuk o rüzgarda ılıcadan sokmaya kalksan gözü kum dolar,alaçatıya götürsen totosu donar,paşalimanı diycem bana çok uzak geliyor,aya yorgiye gidiceksin arkadaşım,madem çeşme diyorsun,çocuğa göre deniz bir orada bulursun.Aya yorgi halk plajı yok tabi olsa canımız feda hatta şu marrakechle kavga eden yan komşusu açsa halka evinin önünü diye düşünmedim bile değil,marakech kaçar gider bize de ne sevap olur ama yapmaz bu zengin milleti,yapmaz.Ben orada 4 plaj biliyorum zati 3 üne gittim 1 i hep efsanelerini duydum,harf sırasıyla gidersek;
      babylon uyku bölümü

*babylon:Güzel tabi,ağaçlar filan,çimlere yatıyorsun,çocuk oyun bölümü var can gidip yarım saat takılıyordu,oyun ablası var kendi halinde ama çocuğu dinazor yutsa filan farkeder bence.Çimlere yattın tabi ohh ne güzel,milletçe severiz doğayı,toprağı! es kaza için geçti elin düştü yana yan şezlongdaki dürtebilir hacı uyan diye,valla abartmıyorum iett otobüsü gibi,kapıda akbilimi basıyım desen yoook illa para ama.Valla atmıyım giriş 30 tl filan,sadece giriş bu,otoparkı ücretsiz,menüsü güzel değil bence zeytinyağlı tabağı istedim ben kötüydü mesela,sonrasında da pizza ve köfte denedim can da ben de yemedik,ama tabi bu ağız tadı,değişir yani gurme değiliz biz de.Servis feciiii eğer yanızda çocuk varsa mutlaka isteyebileceği şeyleri çantanıza koyun yoksa çocuk susar su isterse su gelene kadar sizin ömrünüzü tüketir o çocuk yer yer.Sahil de taş bu arada.

*Marrakech: Gidip de rezil olmayın,çocuk almıyorlar,ben hep duydum bu marrakechle ilgili hikayeleri,yok şöyle yok böyle,o geldi,bu gitti,porschela gelmiş almamışlar filan ama yok hacılar hiç gidemedim ben.
      paparazzi

*Paparazzi:Heh bizim mekan,şile Ağlayankaya plajının çeşme yansıması.Servis on numara,çocuklara bahşiş vermeyi unutmayın,fırat çocukların oynadığı bölüm yani kum olan bölümdeki şezlongları ayarlar selamımı söylerseniz,gökhan da restoran bölümündeki çocukları uyutucağınız sedirli bölümü ayarlar:)Vallahi bak deneyin  CanIn annesi Özge deyin:)Giriş 40 tl ama içeride harcıyorsunuz o parayı yemek de içicek de filan otopark 30 tl onun da 15'i harcanabiliyor.Rezervasyon lazım eğer gidicekseniz mutlaka Fıratı arayın yaptırın derim.Çoluk

çombalak dolu o el kadar sahilde kumu olan bi orası,diğer tarafları iskele.O kuma da kaç çocuk ve velisi sığabilirse o kadar var işte.

*solemare:Burası daha kafa dinletiyor işte,daha sakin,çocuk yok hacı ondan:)yok çocuklu insan yoktu niyeyse hiç bi biz vardık,babylonla paparazzi safi çocuklu aile,bir karmaşa bir kaos,giriş 30 lira otopark da 10 ya da 15,Girişe 1 içecek dahil,servis iyi mi eh,aynı bahşişle paparazzide kral olursunuz,yemek filan yiyeceksiniz tabi pahalı bir mekan yani,müzikli filan,genç mekanı yani aslında.


devam edecek efenim.