5 Ağustos 2013 Pazartesi

çeşme notları-2

  Şimdi ne yiyelim,nerede yiyelim?
  - Yusuf usta da yemeyelim öncelikle her sene tat düştü bu sene dibe vurdu,sanayi tipine dönmüş utanmasa konseveliyecek artık,garsonlar filan feciydi ya,yine de lahmacunu güzel,aman oturup lahmacun istemeyin garsonlar dövücek gibi bakıyor yanına salata,komposto,tatlı filan aldık yine de kızgındılar yani,geçen yıl olsa komposto için derdim ama bu sene cacık.


   - Dost pideye de gitmeyin oraya da gıcığım cana bir patatesle havuç haşlamamışlardı geçen sene galiba,allahtn otel de yapmışlardı:)


   - Urla lokmada(sharetonın karşısı) lokma yiyin ama kalabalıksa gitmeyin yok der sahibi klasik ege rahatlığı,takılıyorlar parayla işleri mi yok anlamadım:)


    - Yıldız kurabiyeden(altıntunusun orada yıldız sitesinin yanındaki dianın olduğu çarşıda) ekler,acıbadem ve portakallı kurabiye yiyin.


     - ılıca fırınından lorlu kurabiye yiyin o da shareton karşısı gibi,hem de bizden hep halk tv izliyor:)


     - Kumruyu kumrucu erol da yiyin,ılıca da bence şevkiden güzel,şevkiye de giderseniz marinaya gidin ya da içeride ılıcada parklı bir yeri var oraya gidin yavrunuz da oynasın parkta.




     - İmren de profiterol yiyin,bir de sıcakta yiyebilirseniz irmik helvası.



      -Balık için Fethiye gidin başka yer aramayın.

      -Kahvaltı için Demlik var alaçatıda küçük bir oyun alanı var çocuklara,peynirler filan cacık,ama böreği güzel,kahvaltı yani öyle işte serpme kahvaltı,sedir var boyalık tarafında oradı da serpme kahvaltı güzel yani giderseniz mutlaka simit dolması isteyin sebzeli,rüzgaraltı var alaçatıda oranın reçelleri güzel,ya kahvaltı çok yere gittik de bulamadım bir anda kafamda.


     - İçelim derseniz tektekçi var 1 de müzik yasak diye kulaklık veriyor,ben almadım zati kardeşimin yanında gitmiş bulundum.
 

  Yavrunuzu bırakıcak yer varsa karı koca tuvale gidin ama yer ayırtın,alaçatıdakine değil marinadakine gidin.
 
  El besonun yemekleri bence pek fena,bazen diyorum bu insanlar nasıl böyle etleri yiyebiliyor diye ama kararım kati etten anlamıyor milletim,o yüzden servisi iyi gidin yersiniz bir şeyler,buraya da çocuksuz gittik biz.(servisi iyi yerleri de yazıyorum çünkü bence çeşmede servis kalitesi çok düşük)