18 Mayıs 2013 Cumartesi

Katia senin boyun posun devrilmesin

   

    Bir cumartesi akşamı daha meskenimden yani mutfaktan elimde telefonum ile size sesleniyorum okurlarım,ama bu yazı doğurmamış okurlara ithafen.
      (adamım lafım meclisten dışarı)
 

  Sizler için naçizane önerilerde bulunucam.İlk sırayı şüphesiz çocuğu yapıcağınız ya da yapmayı kafaya koyduğunuz adam alıyor.Genetiği,tipi değil üstüne parmak basmak istediğim çalışma saatleri,eğer adam sabah 9 da işe gidip akşam 6 da çıkıyorsa tamamdır,benden size izin yapın gitsin.Kimileri der ki şimdi yok adamın huyu suyu da önemli yok önemli değil onu geliştirdiğiniz dil kaslarınızla halledeceğinize inanıyorum.


    Diğer bir mühim mevzuu sizin ve çocuğu yapıcağınız adamın anne ve babası,çok önemli,arkadaşınızdan alın,parktan kaçırın 10 dk lık da olsun getirin verin ellerine,bir izleyin,ne yapıyorlar,oyalıyabiliyorlar mı,mimikleri inceleyin bu arada.Ben yapmadım siz yapın,ben yandım siz yanmayın.



   Çocuğu yapıcağınız adamın arabasını alın sizin çocuğunuz olduğunda bakıcağını ya da baktırabileceğinizi inandığınız kişiye verin,1 tura atıcak diyin,tepkisini ölçün.


    Bu aşamaları atlayamamış olabilirsin okurum üzülme,adama çıtlat,bir kadın olsa evde evi çekip çevirse ben çocuk yapınca ikisini birden halledemem zaten ev dağılırsa ben dağılıyorum diyin,adamı inceleyin,evet mi dedi,nasıl evet ama,o arada tv mi izliyordu,yandı gülüm keten helva olmaz adam kısmı 2 işi bir arada yapamaz,bütün dikkati sendeyken diyceksin,ama tüm dikkati de değil,o anda da anlamaz,anladın sen.



    Yok arkadaşım bu aşamayı da mı geçemedin,boşver doğurma be gülüm,amannn herkes ana baba olmak zorunda mı be gülüm,bak keyfine,uzat ayaklarını,kafanı dinle.