14 Mayıs 2013 Salı

bu yazı bez bırakmaya korkan annelere yazılmıştır

    

    Amacım kesinlikle bilmişlik taslamak,akıl vermek değil başta onu belirteyim.Ama ben bu bez bırakma işinden çok korkuyordum,3 yaşına kadar da hiç uğraşmayı düşünmüyordum.Hatta niyetim okulda öğretmenleri öğretsindi.Sonra bir gün irem(slingomom),sena(dorikus) filan otururken iremiko amannn ne korkuyorsun 3 gün dedi,o kadar emindi ki kendinden,zaten anneliğini örnek aldığım kişilerdi diğerleri de aynı gazı verince aklıma girdi bez konusu,ama 1 ay sonra tatile gidicektik bir gidip gelelim bakarız dedim.


   Aynı hafta dr randevumuz vardı.2,5 yaş muaynesi.Gittik dr umuza eve gidince bezi çıkarın dedi,aa nasıl tatil filan dedim,sen bilirsin ama bence halleder can çıkar dedi.


   Bİz çıktık,eve geldik,konuştuk,bezi attık,bir daha da takmadık,hep sordum zaten evdeydik,rahattı yani,sormadığımda altına yaptı.Gerçektende 3.gün sabahından itibaren mucize gerçekleşmişti,evet söylüyordu artık:)


   Arada kaçaklar tabi ki oldu,ama deli oğlum kendini kahretti,bir gün parktan gelirken yolda yaptı çişini üstüne,yol boyu kaza oldu diye herkese anlattı,ki hep kaza olabilir demiştik.Her seferi böyle değildi tabi bir keresinde ablam,eşim,ben ve can orurduk kahve içiyoruz,can diyor ki bana bakmayın,sandalyenin altına baktık göl:)


    Bu kadar kolay olmasının sebebi belki hep anlatmış olmam hep istediğin zaman çıkarıcaz sende tuvalete gidiceksin demiştim,tam olarak istediği zaman değildi ama hazırdı galiba:)Bir de güle güle kakalar okuduk ondan önceki süreçte çokça,zaten hala el sallayarak yolluyoruz genelde:)


    Diyeceğim o ki korkmayın ben çok korkmuştum gerek yokmuş