5 Şubat 2013 Salı

Hamilelikte şişenler,Hep şişik olanlar,Hepimiz kardeşiz


   Evet efendim bugün anlatacağım konumuz kilo,benim hayatımda Can merkezse kilo da yakınlarındadır yani.Ben evlendiğimde 56 kilo filandım(boyum 1.60 diyetisyen 1.63 filan dedi ama 1.60 bence)ondan önce 48 oldum 72 bile olmuştum ergenlik dönemlerinde,böyle değişken böyle tatlı bir yapıya sahibim.Evlendikten sonra 1 sene içinde 58-59 oldum sonra hamile kaldım 86 oldum,evet sevgili okuyucu 86 oldum,evlerden ırak,insan azmanı amannnn felakettim,vallahi babam hasta haliyle bana üzülüyordu.Doğuma girdim,çıktım 76 oldum,eylül'de doğurdum belki yaz,sıcak filan 10 kilo su muydu neyse.Sonra 6 ay içinde deliler gibi yerken emzirmekten mütevellit 5 kilo daha verdim.Yalnız emzirme deyince öyle normal bir emzirme sanılmasın lütfen tüm gün ve tüm gece emzirdim,okuyanlar abarttığımı sanacak hayır efendim abartmıyorum,emdi de emdi bizim oğlan emdi de emdi,dr her gittiğimde dedi çok emiyor reflüsü oluyor saatli emzir çoook denedim beceremedim,kafam da kötüydü uğraşamadım emzirdim,ohhhh iyi ki de emzirmişim şimdi kucağıma gelmiyor:)
(Bu resimden anlamışsınızdır diye düşünüyorum koca kocamın suratı yanımda kaşık gibi,elime dikkat edin insan eli bu insan eli:))


  Can 9 aylık oldu ben 71 kiloluk halim ve taytımla(tayttan başka kıyafete sığamıyordum) sokaklarda süzülürken,kocam sağolsun her gün dalga geçiyordu,ben kendimden çooook mutsuzdum,dünyadaki herkes zayıftı o dönem nasıl olduysa,sevgili kuzenim bana diyetisyen önerdi.Seçil Kenar,onların işyerinde herkes gidiyormuş efenim de çok vermişler eeee gidelim bari napıcak görelim dedik.Beyim diyetisyeni duyunca hoplaya zıplaya götürdü hemen.Tanıştık,ay çok tatlı,benim o kılığıma,kıyafetime bana bir iyi davrandı bayıldım.Ölçtü biçti beni merak etme dedi,tamam şekerim dedim bende elimde listemle koştum geldim eve.Mesela 6 kare bitter vermişti,Seçil hanımcım haftalık vermiş ben günlük sandım yine de ilk hafta 2 kiloya yakın verdim,ay bayıldım tabi sonrası çorap söküğü zaten 2,5 ayda 50 kiloydum.Bana yeter dedi,yemeyi öğretti onu bıraktıktan sonra da 2-3 kilo verdim ama tekrar belirtiyorum ben uyumuyor ve çoooook emziriyordum.Can'ın alerjisini öğrendik 11.ayda onda bile yardımcı oldu bana sağolsun,hayatta dr filan önermem ama Seçil Hanım'a gidin derim,tüm samimiyetimle.


(Bu resimde Can 1. yaşına girmek üzereydi işte,beni biliyorsunuz fotoğraf özürlüyüm,durumu anlatmak için kabul edin lütfen:))


   Şimdi aşağıya listeleri ekliycem ama belirtiyim tekrar,ben emziren bir anneydim şanslıydım,sabaha kadar can'ın gazı çok olduğundan can'ı kucağımda salıyordum,ki bazı geceler bayılmışlığım vardır,Can'a tek bakıyordum,yani çok kalori harcıyordum,yürüyüşleri tabi ki düzenli yapamadım ama haftada 1 de olsa yaptım.Halim yoktu daha çoğuna öyle bir zamanım olursa uyumayı tercih ediyordum.