23 Şubat 2013 Cumartesi

sanal dünya yalan dünya

  Sanal dünya biraz farklı ben bunu yeni yeni anladım,kimisi atıp tutuyor,kimi hayalini yaşıyor.Kimisi yapıyor işi,kimisi yorumluyor,ben kendimin de içinde bulunduğu yorumlayanlara gülüyorum daha çok.Şimdi abla moda blogu açmış,giyinmiş resim çekmiş markalarını yazıyor,alta yorum,o kadar para o çantaya verilir mi?lan denyo o çantanın fiyatını kız mı belirledi almış takmış,alabilme gücü var diye senden özür mü dileyecek.Bir de şeyciler var aaaayyy her şeyinin markasını yazıyor,neden yazmasın,neden bu kadar korkuyor ki insanlar birilerinin kendi istediklerine sahip olmasından anlamıyorum.Ben insanlığımdan mesulum,param,güzelliğim,evim,arabam,kocam bana ait ayrıntılar,önce insanım,hayatımdaki şeyler olduğu şekilde hayatımda,beni ancak insanlığımla sorgulayabilirsiniz,sahip olduklarımla değil ki.

   Velhasıl bu benim düşüncem,mesela ben girerim bir arkadaşım ayyyyy ne güzel şuyun yazarım etrafımdan uyarı gelir ayy sende alırsın,yahu canım alırım da almamışım ne var söylesem.

    Hah bir de ota boka alınanlar,şaka yaparsın amannnn arkandan kıyametler kopar vay efendim acıyanlar mı,kızanlar mı,ben bu ozgesizevolmaz hesabını açtığımda oldu ig de kızmış bana yorum yazmış ozgesizevolmaz onu takip ediyormuş o da etmesinmiş,haydaaa tamam dersin iyice üste çıkarlar,rica edersin olmaz,vallahi en önemli kapatma nedenlerimdendir insanlar ekmeğini verdiğini sanıp bir eziyorlar alttan alttan ehhhh hadi canım yani.


   Bir de olmadığı bir insana bürünenler var onlar en fecisi,ben daha hiç tanışmadım öylesiyle,hayatında pürüz yok ablanın,sonra patlamalar oluyor,yahu pürüzsüz hayatı olan var mı allah aşkına sanki milyonlara hitap ediyorsun olsun olsun 5000 kişi takip etsin n'oldu bu kadar yalana dolana ne gerek var.


   Şimdi diyeceksin cumartesi günü,mis gibi hava seni mi gerdi,görünüşe göre germiş ki oğlanı uyutup yağdırmışım:)


  Haydi iyi haftasonları:)

                                al başını git diyeceksiniz madem beğenmiyorsun vallahi haklısınız:)